نصب قفل های دیجیتال

 




آیا کسی وجود دارد که خواستار نصب آسان قفل های دیجیتال، با حداقل اصلاح و سوراخکاری در درب نباشد؟ شرکت آریابان تردد هوشمند با در اختیار داشتن نصاب های حرفه ای و متعهد و امکانات کامل و کارآمد، به این مهم جامه عمل پوشانده است. شرکت ما سهولت در نصب قفل های دیجیتال را به عنوان یک عامل کلیدی در رضایتمندی مشتری می داند. با این حال، ظاهرا نصب آسان با حداقل سوراخ کاری برای ۲۹% از مشتریان و نصب آسان بدون هیچ گونه سوراخکاری بر روی درب برای ۴۷٪ از مشتریان قفل های دیجیتال از اهمیت زیادی برخوردار نیست و تعداد کمی هم بیان می کنند که نصب آسان قفل های دیجیتال هیچ ارتباطی با امنیت در این دسته از قفل ها ندارد که البته این عقیده کاملا اشتباه است. بعضی دیگر از مشتریان هم اعتقاد دارند که ایجاد چند سوراخ بر روی درب مسئله چندان مهمی نیست اما کابل کشی بر روی درب های دیجیتال چالش بزرگی است. شرکت ما سال هاست که از تجربه بسیار خوبی در زمینه نصب قفل های دیجیتال در محیط های تجاری، بیمارستان ها، سازمان ها، منازل و هتل ها برخوردار است و تمامی قفل های دیجیتال شرکت از استانداردهای جهانی CE برخوردار هستند.

ارتباط بین نصب آسان و امنیت بالا در قفل های دیجیتال قابل توضیح است. در نصب قفل های دیجیتال شرکت آریابان تردد هوشمند هیچ کابل کشی بر روی درب صورت نمی گیرد و تمامی قفل های دیجیتال شرکت با باتری کار می کنند. از اینرو با قطع جریان برق هیچ مشکلی در عملکرد قفل ها ایجاد نمی شود. نصب قفل های دیجیتال شرکت آریابان تردد هوشمند باید از طریق نصاب های حرفه ای شرکت انجام شود تا محصولات شامل گارانتی شوند. در صورت نصب محصولات توسط خود مشتری، محصولات از گارانتی شرکت خارج شده و شرکت هیچ تعهدی در قبال خسارت و یا آسیب وارده به قفل و یا عدم کارکرد صحیح قفل نخواهد داشت.

برخی از دلایل مشتریان شرکت ما در نصب قفل های دیجیتال خریداری شده توسط نصاب های شرکت به قرار زیر است:

بعضی از مشتریان بیان کردند که ما یک نجار و یا یک قفل ساز نیستیم و اگر چه توانایی انجام چنین نصبی را داریم اما ترجیح می دهیم نصب توسط فردی انجام شود که به اندازه ی کافی در انجام آن ماهر باشد و از تجربه کافی برخوردار باشد.
نصب سریع با کمترین آسیب به ساختار درب برای اطمینان از امنیت درب در صورت ضربات فیزیکی.
لزوم دقت در نصب قفل دیجیتال برای جلوگیری از ایجاد تغییرات نامطلوب در ساختار فیزیکی و نرم افزاری قفل دیجیتال


باز کردن قفل های دیجیتال توسط تلفن همراه



به تازگی در ساخت قفل های دیجیتال از فناوری های مدرنی استفاده می شود که به آسانی می توان آن را با سیستم های هوشمند موجود تلفیق کرد. مهمترین چالشی که سازندگان این قفل ها با آن رو به رو هستند دسترسی تلفن های همراه به قفل های دیجیتال بدون به خطر انداختن عملیات اصلی آنها است. بر اساس تحقیقات به عمل آمده از استفاده کنندگان قفل های دیجیتال، مشخص شد که نظرات متفاوتی در مورد نوع برنامه های مورد نیا در تلفن های همراه، از نظر استفاده کنندگان در جهت مدیریت قفل های دیجیتال وجود دارد. توانایی دریافت پیام هشدار بر روی تلفن همراه، به هنگام ورود اشخاص به منزل و هم چنین دسترسی به
قفل دیجیتال درب از طریق کنترل از راه دور، به ترتیب ۲۳٫۳ و ۲۳٫۴ درصد را به خود اختصاص دادند. دو مورد بعدی یعنی توانایی ارسال و یا لغو پیام باز کردن قفل از راه دور و باز کردن درب از راه دور نیز در رتبه بندی به ترتیب ۲۶٫۳ و ۲۶٫۹ درصد را به خود اختصاص دادند. توانایی ارسال یا لغو کلید از راه دور، کاربران را قادر می سازد از فواصل دور بر قفل دیجیتال درب منازل خود نظارت داشته و باز و بسته شدن درب منزل خود را مدیریت کنند به عنوان مثال، در هنگام بروز مشکل و در حالی که در تعطیلات هستید قادر خواهید بود شرایط دسترسی همسایه به منزلتان را جهت بررسی مشکل فراهم کنید و یا اینکه گاهی اوقات نیاز است که امکان دسترسی به یک قسمت و یا همه قسمت های یک ساختمان را برای کسانی که قبلا به آن دسترسی داشتند را محدود کرده و یا از بین ببرید.

با این حال، باید به این نکته توجه کرد که هنوز هم معضل طول عمر باتری گوشی های همراه مانعی اساسی در استفاده از تلفن های همراه جهت باز کردن قفل های دیجیتال می باشد. شاید جالب توجه باشد که تنها %۶۱ از استفاده کنندگان قفل های دیجیتال، خواهان استفاده از قفل های دیجیتالی هستند که هم از طریق تلفن های همراه و هم از طریق نرم افزار موجود در خود قفل، قادر به باز کردن درب می باشند. در حال حاضر در بازار تجهیزات هوشمند، امکان دسترسی به تجهیزاتی نظیر قفل دیجیتال، از طریق تلفن های همراه به خوبی میسر شده است. مدیران توسعه کسب و کار قفل های دیجیتال در شرکت بازرسی ASSA ABLOY EMEA نیز بر این نکته اذعان دارند که استفاده از تلفن های همراه در باز کردن قفل های دیجیتال، هیچ مشکلی از لحاظ امنیتی در این دسته از قفل ها ایجاد نمی کند.منبع:
قفل دیجیتال

گیت سه شاخه مدل md-100

     


گیت سه اهرمی مدل MD-100 گیت سه اهرمی مدل Md-100 از ساده ترین و پرکاربردترین گیت های کنترل ترددو مدیریت دسترسی می باشد . این گیت ها بدلیل سادگی و کاربرد آسان در میان محصولات مشابه دارای متقاضیان بالاتری می باشد. از جمله موارد کاربرد این گیت کنترل تردد ها در در کارخانه ها و شرکت ها ، باشگاهها و مراکز ورزشی ، مترو ، اماکن پرتردد و ... مورد استفاده فرار می گیرد .از جمله ویژگی های گیت های سه اهرمی حجم کم ،قابلیت ارتقائ و اتصال به سیستم های کنترل دسترسی و حضور غیاب ،دارای الگوریتم داخلی برای قفل های گیت بدون نیاز به برنامه نویسی،دارای سیستم تعلیق هیدرو لیکی برای برگشت اهرم به نقطه صفر ، بدون سرو صدا ، قابلیت تردد 35-40نفر در دقیقه،مناسب برای ورودی های با ابعاد کم ، مناسب برای فضاهای کوچک ، مقاوم در برابر شرایط هوایی ، امکان حرکت دو جهته به صورت یک طرفه و دو طرفه، دارای طراحی بدنه ارگونومیک و بسیار مقاوم ، دارای بدنه و شاسی تمام استیل stainless ،امکان شخصی سازی ابعاد در ابعاد استاندارد،قابلیت اتصال و ارتقائ به سیستم های اعلان حریق,قابلیت اتصال به تمامی دستگاههای اثر انگشت ،تشخیص چهره و ریموت کنترل ، امکان اتصال به سیستم به کلید فشاری ، پرداخت الکترونیک و ژتون ، قابلیت یکپارچه سازی با اتوماسیون حضور غیاب و مدیریت تردد ماداکتو ،دمای کارکرد از -15 تا 60درجه،قابلیت selfexamineدر زمان مشکلات فنی، دارای استاندارد های اروپا ، طراحی بدنه بصورت ارگونومیک و با استحکام بالا و... می باشد

گیت شیشه ای کنترل تردد سویینگ (Swing Gate)مدل MD-G204



گیت شیشه ای کنترل تردد سویینگ (Swing Gate)مدل MD-G204 از جنس بدنه استیل و دو پره شیشه ای از جمله پرکاربردترین و پر طرفدارترین گیت کنترل تردد و مدیریت دسترسی می باشد . این محصول با ظاهری زیبا کاربرد آسان در میان گیت های کنترل تردد دارای متقاضیان بالاتری می باشد. از جمله موارد کاربرد این گیت ها در سازمانها ، باشگاهها و مراکز ورزشی ، کارخانه ها و شرکت ها،مترو ، اماکن پرتردد و ... مورد استفاده قرار می گیرد .از جمله امکانات وویژگی های این محصول امکان اتصال به انواع دستگاه حضور غیاب ،و کنترل تردد (دستگاههای اثر انگشتی ،تشخیص چهره و کارتی)،امکان خواباندن اهرم ها در مواقع اضطراری و زمانهای تردد بالا ،دارای حجم کم و مناسب برای محیط ها ی با وسعت پایین ،امکان تردد 40 نفر در دقیقه ،دارای الگوریتم و برنامه ی داخلی بدون نیاز به برنامه نویسی ،مقاوم در برابر شرایط هوایی مختلف ،قابل نصب در محیط های داخلی و بیرونی ، امکان شخصی سازی ابعاد تا اندازه ی مجاز استاندارد، حرکت آرام ونرم و بدون سر وصدا،عملکرد یکطرفه و دو طرفه ،جنس بدنه تمام استیل stainless ،،قابلیت اتصال و ارتقائ به سیستم های اعلان حریق, ، مقاوم در برابر رطوبت،امکان اتصال به سیستم به کلید فشاری ، پرداخت الکترونیک و ژتون ، قابلیت یکپارچه سازی با اتوماسیون حضور غیاب و مدیریت تردد ماداکتو ،دمای کارکرد از -15 تا 60درجه،قابلیت selfexamineدر زمان مشکلات فنی، دارای استاندارد های اروپا ،قابلیت کنترل به صورت ریموت از اتاق فرمان، طراحی بدنه بصورت ارگونومیک و با استحکام بالا و... می باشد.منبع:گیت کنترل تردد

پارکینگ اداری



پارکینگ اداری




یکی از مشکلات و معظلات امروزه تمامی جوامع ، ترافیک و جای پارک خودرو است.مسلماً توسعه حمل و نقل عمومی، انضباط ترافیکی، اصلاح قوانین و مقررات ، آموزش فرهنگ ترافیک و مدیریت امور از اصول و پایه حل مشکل ترافیک است ، اما در خصوص جای پارک خودرو علی الخصوص در تهران و شهر های بزرگ مسیر حل معظلات طولانی تر و دشوار تر است. به جهت کاهش مشکل پارکینگ خودرو ، در اکثر سازمان ها ، ارگان ها ، اداره جات و … محوطه ای برای پارگینگ فضای باز در نظر گرفته می شود که نیاز به بهینه سازی به جهت محافظت هرچه بیشتر از خودرو ها در زمان پارک در برابر عواملی مانند برف و باران و یا سرقت و امثال این ها است.

مراحل بهینه سازی محوطه فضای باز 
پارکینگ اداری از نظر سایه سازان مهر گستر به شرح ذیل می باشد:

جانمایی بهینه محوطه پارکینگ اداری 
 به جهت استفاده از حداکثر فضا و بیشترین جایگذاری خودرو
در نظر گرفتن جهت تابش آفتاب و افزایش سایه سایبان پارکینگ
عدم وجود ستون در جلوی سازه سایبان به جهت هرچه آسان تر شدن پارک خودرو
تعبیه پیشانی در جلوی اسکلت فلزی سایبان و افزایش سایه در محوطه هایی که محدودیت جانمایی وجود دارد
جانمایی بهینه محل سایبان پارکینگ با کمترین تنداخل در هنگام ورود و خروج خودرو ها .

از پر مخاطب ترین سایبان پارکینگ اداری خودرو ، مدل نایک پروفیل و نایک تیر ورق به صورت یک طرفه و دو طرفه بوده است.
 از نظر سایه سازان مهر گستر به شرح ذیل می باشد:

جانمایی بهینه محوطه پارکینگ اداری
 به جهت استفاده از حداکثر فضا و بیشترین جایگذاری خودرو
در نظر گرفتن جهت تابش آفتاب و افزایش سایه سایبان پارکینگ
عدم وجود ستون در جلوی سازه سایبان به جهت هرچه آسان تر شدن پارک خودرو
تعبیه پیشانی در جلوی اسکلت فلزی سایبان و افزایش سایه در محوطه هایی که محدودیت جانمایی وجود دارد
جانمایی بهینه محل سایبان پارکینگ با کمترین تنداخل در هنگام ورود و خروج خودرو ها .

از پر مخاطب ترین سایبان پارکینگ اداری خودرو ، مدل نایک پروفیل و نایک تیر ورق به صورت یک طرفه و دو طرفه بوده است.منبع:
پارکینگ اداری

برنامه بازاریابی برای رستوران ها





امروزه تعداد زیادی رستوران برای افزایش فروش در رقابت هستند و آنها همچنین در تلاش برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار فروش هستند. شما نیاز به برنامه ریزی دقیق درباره بازاریابی رستوران خود دارید. در این مقاله، سعی در پوشش دادن بزرگترین و بهترین روشهای بازاریابی برای رستوران ها هستیم.





تبلیغات در شبکه های اجتماعی


در سال 2017 تعداد رستورانهایی که از تبلیغات شبکه های اجتماعی استفاده نمودند شاهد افزایش 20 درصدی نسبت به سال قبل بودند. از رستورانهای زنجیره ای بزرگ گرفته تا مغازه های کوچک محلی از این تبلیغات برای افزایش مشتری و فروش شان استفاده نموده اند.


2018 سالی است که بصورت جدی از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی تجهیزات آشپزخانه های صنعتی برای رستوران استفاده خواهد شد. چرا؟
این تنها به دلیل اشتراک گذاری آسان پست ها و تصاویر مختلف با مشتریان میباشد و طرفدارن شما شاید تنها 4 درصد کل جمعیت شبکه های اجتماعی را تشکیل دهند که تصاویر و پست های شما را مشاهده می نمایند، اما اگر شما می خواهید که از زمانی که صرف این شبکه ها می نماید بهره لازم را ببرید، شما باید مقداری پول برای تبلیغات تان در این شبکه ها سرمایه گذاری نماید



در شکل پایین می توانید یک نمونه تبلیغ را که به درستی در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است را مشاهده نماید. این رستوران زنجیره ای نوعی ساندویچ جدید را تبلیغ می کند که تبلیغ آن به صورت یک فیلم تبلیغی 15 ثاینه ای است. این پست توسط کاربران به اشتراک گذاشته شده، کاربران نظراتی را در مورد آن داده اند و بیش از صدها هزار بار این ویدیو دیده شده است.



تبلیغات در گوگل و موتورهای جستجو


گوگل برای یاری رساندن به ما در یافتن پاسخ های سریع ، حاضر و آماده است. برای مثال کافی است در گوگل جستجو کنید که کدام فیلم برنده اسکار بهترین فیم در سال1991 بوده است؟ و به سرعت پاسخ خود را بیابید. (فیلم سکوت بره ها برنده اسکار شده است)



گوگل هر روز شاهد 3.5 بیلیون جستجو میباشد، و بهتر است باور کنید که کلمه "رستوران نزدیک من" و " رستوران های محلی " عباراتی هستند که بصورت بالقوه جستجو می شوند. بنابراین با داشتن تبلیغات در گوگل می توانید بیش از بیش در جستجوهای مردم دیده شوید.



برطبق موسسه آمار استاتیستا(Statista) استفاده از تلفن های هوشمند بطور جهانی نموداری کاملا در حال افزایش را نمایش میدهد. این بدین معنی است که تعداد افرادی که برای رستوران مورد نظر شان جستجو می کنند در حال افزایش هستند. برای اطمینان از بالا بردن فروش خود ارائه تبلیغات در گوگل بسیار کاربردی میباشد.




حمایت از رویدادها و اسپانسر شدن


هیچ رویکرد بازاریابی رستورانی جهانی تر از کمک به خیریه ها، اسپانسری برخی رویدادهای اجتماعی و مشارکت در جامعه نیست. به غیر از شبکه های اجتماعی – که شاید برخی از افراد در آنها عضویت نداشته باشند – همه اشخاص در دنیای واقعی در یک شهر یا روستا زندگی می کنند و یا عضوی از جامعه هستند، چه در مدرسه، در دفتر کار، گروه دوستان، یا ترکیبی از همه اینها میباشند.

در سال 2017 بالای 68 درصد رستوران ها در یاری رساندن به سازمانهای خیریه یا اسپانسر یک رویداد بوده اند و همین سبب شده که دومین روش تبلیغاتی محبوب برای رستوران ها در سال میلادی گذشته باشد.


همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید یک رستوران به نام چیلیز با تیم های ورزشی دبیرستان محلی همکاری نموده است. اعضای تیم تمامی تبلیغات را در سطح شهر پخش می کنند و مردم را تشویق به دیدار از این رستوران می نمایند، در عوض رستوران میزان 10 درصد از فروشش را بصورت مستقیم برای تیم مدرسه هزینه می کند. این یک معامله برنده برنده است تیم مدرسه هزینه مورد نیاز برای آمادگی در مسابقات دریافت میکند و رستوران افزایش فروش را تجربه می کند.



تبلیغات ویدیویی


فیلم های کوتاه تبلیغاتی یک عنصر مهم در بازاریابی رستوران هستند و آنها تنها برای نمایش در تلویزیون نیستند. در واقع امروزه شاهد کاهش تبلیغات تلویزیونی هستیم، بنابراین فیلم تبلیغاتی بطور مستقیم با استراتژی شما در شبکه های اجتماعی مرتبط میباشد.
البته تهیه فیلم تبلیغاتی برای تجهیزات آشپزخانه های صنعتی رستورانهای کوچک مشکل میباشد، بجای صرف هزینه زیاد برای فیلمبرداری و قرار دادن آنها در شبکه های تبلیغاتی، می توانید یک فیلم کوتاه با گوشی همراه خود تهیه نموده و در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، یوتیوب یا اینستاگرام بصورت رایگان قرار دهید.



اگر شما در تهیه فیلم ها مهارت لازم را ندارید، از برخی مشتریان خود بخواهید فیلم های کوتاهی که از رستوران شما میگریند را برایتان بفرستند و با اجازه آنها در شبکه های اجتماعی رایگان ذکر شده قرار دهید.



بازاریابی با ایمیل


بازاریابی با ایمیل هنوز از بین نرفته است، بنابراین می توانید در سال جاری از آن برای تبلیغات رستوران تان استفاده نماید.


بیشتر مردم همچنان ایمیل های شان بطور روزانه بررسی می نمایند. نرخ پاسخ به ایمیل های مستقیم تبلیغاتی خانگی 4.4 درصد است. در حالیکه در مقایسه با ایمیل های که توسط شخص دیگری به غیر از رستوران و تنها جهت تبلیغ باشد 0.6 درصد یا کمتر از این مقدار است.




برای ارسال منوی رستوران بطور منظم به دانشگاهای محلی و دفاتر کاری یا لیست ایمیل هایی که دارید برنامه ریزی نماید. این کار می تواند بسیار موثر و کارآمد باشد. در سال جدید میلادی شانس دوباره به این روش ارسال ایمیل بدهید، اما فراموش نکنید که باید با ایمیل رستوران و منوی رستوران را ارسال کنید نه تبلیغات رستوران تان را.منبع:تجهیزات آشپزخانه های صنعتی 

دستگاه دوغ ساز کلبه ای



دوغ یکی از محبوبترین نوشیدنی ها بین ایرانی ها است و بسیار در بین ستوران ها و هتل ها اماده می شود. ولی دیگر نیاز نیست وقتتان را برای درست کردن دوغ از دست دهید با
دستگاه دوغ ساز، شما به سادگی می توانید دوغ خوشمزه را آماده نمایید.
این دستگاه برای اولین بار توسط شرکت تهران تجهیز به صورت انحصاری وارد ایران شده است و این قابلیت را دارد که بدون دخالت دست دوغ تولید کند.
این دستگاه جذاب ترین و بهترین دستگاه آماده سازی دوغ است که در حال حاضر در بازار موجود میباشد.
.دستگاه بدون دخالت دست و به راحتی دوغ را آماده می کند
شما کافیست که ماست و اب را داخل مخزن 50 لیتری دستگاه ریخته و دستگاه را روشن کنید و سپش دستگاه شروع به تولید دوغ خواهد نمود.
دستگاه دارای سرویس دهی بسیار آسانی است.. دستگاه دارای سیستم خودکار شستشو میباشد.
دستگاه ساخت شرکت ترکیه است.منبع:دستگاه دوغ ساز