همه چیز درباره اجاره دستگاه اکسیژن ساز


  



یکی از بهترین وسیله ها برای امدادرسانی و کمک برای تنفس راحت تر، برای کسانی که بیماری قلبی دارند یا دارای مشکلات پنومونی و ریوی هستند ، داشتن اکسیژن سازخانگی است.

پیشنهادی که می توانیم به بیماران تنفسی داشته باشیم این است که به جای استفاده از کپسول اکسیژن، اجاره اکسیژن سازرا مدنظر قرار دهند.

روش کاردستگاه اکسیژن ساز، به این صورت است که گازهای ترکیبی هوا و اکسیژن آن را تجزیه نموده وسپس در یک مخزن مخصوص، اکسیژن خالص را تولید می کند که همین امر، باعث می شود که ریه دچار آسیب نشود.

شرکت میتراطب، با درک شرایط و نیاز بیماران و تمام کسانی که تهیه ی این دستگاه برایشان مقدور نیست، اجاره اکسیژن سازرا در نظر گرفته است. این دستگاه یک وسیله ی بسیار حیاتی و مقرون به صرفه برای بیمارانی که مشکلات تنفسی، آسم وانسداد ریه دارند ، می باشد همچنین این بیماران با اجاره تخت بیمارستانی نیزبه راحتی در منزل تحت درمان قرار می گیرند.

اجاره اکسیژن ساز پرتابل  حتی به کسانی که سالم هستند و مشکلی ندارند هم پیشنهاد می شود؛ زیرا در این روزها که متاسفانه شاهد همه گیری کرونا هستیم، به دلیل استفاده ی دائمی از ماسک و نرسیدن اکسیژن کافی گاهی دچارخستگی مفرط می شویم.

کپسول اکسیژن :

یکی ازتجهیزاتی که از آن برای ذخیره ی اکسیژن استفاده می شود، کپسول اکسیژن است که یک مخزن به شکل استوانه است و جنس آن آهن یا آلومنیوم است. این کپسول برای افرادی به کار برده می شود که به دلایلی از جمله بیماری ، آسم و یا انسداد ریه به اکسیژن نیاز دارند واین اکسیژن باید ازاکسیژن محیط بیشتر باشد.

یک وسیله ی مهم که با آن می توان میزان اکسیژنی که از کپسول خارج می شود را کنترل کرد، مانومتراست که به صورت جدا به کپسول متصل می شود. به این ترتیب با مانومترمقدارخروجی اکسیژن را روی عددی که متناسب با شرایط بیماردرنظر گرفته می شود، تنظیم کرده و با قرار دادن ماسک، اکسیژن به بیمار منتقل می شود.

دانستن این نکته مهم است که درمانومتر، یک مخزن آب تعبیه شده است که باعث می شود اکسیژنی که به ریه بیمار می رسد، مرطوب باشد.

اما اگر بخواهیم از معایب کپسول اکسیژن بگوییم، یکی از موارد، محدود بودن اکسیژن است؛

به طور مثال، این کپسول ها با توجه به حجمی که دارند اکسیژن را تنها به مدت سی دقیقه تا نهایتا دو ساعت می تواندد ذخیره کنند و سپس باید مجددا شارژ شوند !

این نکته برای اشخاصی که به دلیل بیماری تنفسی به طور دائمی به اکسیژن نیاز دارند، بسیارحائز اهمیت بوده و مطلقا پیشنهاد نمی شود.

پیشنهاد ما به این دسته از بیماران عزیز، اجاره اکسیژن سازاست تا با دسترسی دائمی به اکسیژن خالص، به خود واطرافیان اطمینان خاطرداده و نگرانی ازاین بابت نداشته باشند. به دلیل شرایط دشوار کرونا ،می دانیم محیط بیمارستان محیط امنی برای افراد ناتوان نیست از این رو شرکت میتراطب با اجاره تخت بیمارستانی هوشمند نیز به یاری بیماران در این روزها امده است.

مزیت های اجاره اکسیژن سازو اجاره تخت بیمارستانی :

 به دلیل فیلتربه کار رفته درآن که ضد باکتری است، اکسیژن تولید شده فاقد بو و بهداشتی است.

تولید دائمی اکسیژن

تولید اکسیژن به دو صورت خشک و مرطوب

 پیشگیری ازبروز حادثه احتمالی ناشی از انفجار کپسول

 احساس امنیت خاطراطرافیان بیماربه دلیل در دسترس بودن دائمی اکسیژن وعدم نگرانی ازقطعی ناگهانی آن به علت تمام شدن مدت شارژ

 اجاره اکسیژن ساز قابل حمل:

دستگاهی است که هوای محیط را تصفیه و پاکسازی می کند و برای بیماران ریوی و دارای مشکلات تنفسی ضروری است و مدتی است که طرفدار زیادی پیدا کرده است.

عملیات انتقال انتقال هوا به دو شکل دراین دستگاه صورت می گیرد:

جریان مداوم: انتقال هوا با سرعت مشخص بدون توجه به شخص

جریان پالسی : انتقال هوا در صورت نیاز شخص به تنفس. پیشنهاد می کنیم مطلب ویروس کرونا را هم مطالعه کنید.

در صورت اجاره اکسیژن سازقابل حمل، حدود یک تا سه لیتر اکسیژن در دقیقه در حالت جریان مداوم انتقال داده می شود؛

همچنین حدود یک تا شش لیتر اکسیژن در دقیقه در حالت جریان پالسی انتقال داده می شود.

منبع :اجاره اکسیژن ساز میتراطب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.