هدف های بی نظیر سئو






سئو به معنی بهینه سازی موتور جستجو است که از عبارت (Search Engine Optimization) گرفته شده است و هدف آن رساندن وب سایت به رتبه بندی بالا است و باعث نمایش و ارتباط بهتر سایت در جستجوی گوگل می شود و به هیچ عنوان معنی سئو فریب موتورهای جستجو و یا دستکاری موتورهای جستجو نیست بنابراین نمی توان از آن به عنوان روش غیر اخلاقی نام برد.

سئو مجموعه روش ها و فرآیندهایی است که برای تغییر استراتژیک وب سایت ها به کار برده می شود که این روش ها مهم ترین موضوعات مربوط به صفحه را بیان کرده و اهمیت آن را در صفحه نمایش جستجو بالا می برد.
سئو نیاز به زمان و صبر و دانش زیاد دارد و به راحتی نمی توان آن را پیاده سازی کرد.با توجه به این که موتورهای جستجو قابل پیش بینی نیستند و الگوریتم های رتبه بندی خود را به طور دائم تغییر می دهند مهندس بالا بردن سئو سایت باید اطلاعات خود را در این زمینه بروز نگهدارد.مهندس سئو باید مهم ترین معیارهای رتبه بندی گوگل را که بیش از 200 معیار است بداند و با توجه به آن به پیاده سازی سئو بپردازد.
اهداف سئو:
هدف سئو بالا آمدن و در محل های بالا قرار گرفتن وب سایت در نتیجه جستجوی گوگل است و ارتباط بین صفحات و کلمات کلیدی جستجو شده توسط کاربران را افزایش می دهد.بیشترین صفحاتی که با کلمه وارد شده برای جستجو مرتبط است نمایش داده می شود که این موضوع برای کاربر و موتور جستجو مزایای زیادی دارد و کاربر به بیشترین نتایج مرتبط با پرس و جوی جستجو شده دست می یابد.

برای بهینه سازی وب سایت قبل از هر چیز به زمان نیاز است بنابراین زمان بزرگترین سرمایه گذاری اولیه به حساب می آید. و نتیجه گیری هفته ها یا ماه ها زمان می برد که البته به چگونگی استفاده از کلمات کلیدی رقابتی در بهینه سازی بستگی دارد.قرار گرفتن در صفحه اول و به خصوص در سه نتیجه ی جستجوی اولیه در نتایج جستجوی موتورهای جستجوی گوگل برای وب سایت ها اهمیت زیادی دارد.

می توان گفت در نتیجه جستجوی گوگل سه جایگاه اول 58.4 درصد کلیک ها و بازدیدکنندگان و رتبه اول به تنهایی 38.4 درصد کلیک ها و بازدیدکنندگان را شامل می شود بنابراین رقابت وب سایت ها برای رسیدن به جایگاه های اول طبیعی است زیرا هرچه بازدیدکنندگان سایت افزایش یابند تعداد مشتریانشان نیز افزایش می یابد.کاربران گوگل روی پیوندهای طبیعی بیشتر کلیک کرده و دوست ندارند روی پیوندهای لیست های پرداخت شده کلیک کنند. این امر اهمیت سئو را چندین برابر می کند.
اهداف سئو به طور کلی:
-افزایش بازدید وب سایت
-ایجاد برند
-افزایش ترافیک سایت
-قرار دادن وب سایت در رتبه های اولیه در نتیجه جستجوی گوگل
-افزایش مشتریان و فروش محصولات
سئو رتبه بندی وب سایت و بازدیدکنندگان از سایت را افزایش داده و بهترین روش برای تبلیغات به شمار می آید.منبع:بالا بردن سئو سایت


سایت تولید محتوا,سفارش تولید محتوا

 


سفارش تولید محتوا را به ما بسپارید،تولید محتوا بر اساس اصول سئو برای وب سایت شما تخصص ماست، شرکت مهرآرا مفتخر است با 5 سال سابقه سئو در زمینه های شغلی متفاوت،رزومه خوبی را با انجام سئوی کلید واژه های پرترافیک در کارنامه خود جمع آوری کند.
قیمت تولید محتوا:
تولید محتوای شما بصورت کاملا غیر کپی براساس اصول سئو بوده و حجم مقاله 20 خط و هر خط مابین 20 تا 25 کلمه بوده و همچنین مقاله با درج عکس می باشد، قیمت هر مقاله 40 هزار تومان بوده که مقالات بیش از حداقل 10 عدد، هر مقاله 35 هزار تومان می باشد.

اما نکاتی در مورد تولید محتوا:
همانطور که میدانید تولید محتوا یا content یکی از اصول سئو می باشد و به قولی محتوا پادشاست که می بایست به نحو احسن بکار برده شود.
1- اولین شرط در تولید محتوا اینست که محتوای شما باید غیر کپی باشد چون این امر شدیدا امتیاز منفی از سوی روبات های گوگل خواهد داشت پس اگر همین الان محتوای کپی درون وب سایت خود دارید از سایت بردارید پس اشتباه نکنید، چون محتوای کم و غیر کپی بهتر است از محتوای زیاد اما کپی یا با ذکر منبع است، اما گفتیم ذکر منبع! منظور چیست؟ منظور اینست اگر میخواهیم محتوایی را از سایتی برداریم در انتهای محتوا، منبع سایت مرجع را قرار دهیم که این نوع از کپی نیز امتیاز بد یا خوبی رو برای ما ندارد فقط اینست که ما اصول کپی رو رعایت کردیم.
2- تولید محتوا می بایست در زمان های تعیین شده و یکنواخت بر اساس ترافیک عبارت کلیدی انجام شود و چنان کاربر پسند و با کیفیت باشد که بلافاصله منجر به بسته شدن وب سایت شما از سوی کاربر نشود، که اگر این چنین اتفاق بیافتد مزایایی را برای شما خواهد داشت ،آپدیت روبات های گوگل روز به روز به سمت سفارش تولید محتوا رفته و تاکید دارند و این را میفهمند که کاربران چه تایمی را در سایت شما بوده و مقالات شما چقدر تاثیر داشته اند که کاربر به صفحات دیگر شما نیز مراجعه کرده یا نیز پرسش پاسخ یا کامنت گذاری و لایک هایی را دربرخواهد داشت، همچنین محتوای یونیک کاربران ثابت را نیز برای سایت خواهد داشت و کاربر اگر ببیند محتوا با کیفیت است در روزهای دیگر هم برای مقالات جدید به سایت سر خواهند زد.

3- یکی دیگر از راهکارهای محتوا برای نگاه داشتن و جذب کاربر در سایت تولید محتوا درج عکس مرتبط درون محتواست که به خسته نشدن کاربر نیز کمک خواهد کرد با تفکیک هر پاراگراف با عکس مرتبط به خود به مفهوم محتوا نیز می توانید کمک کنید و جلوه بیشتری از نظر زیبایی نیز به محتوای خود بدهید.
4- در مقالات یا محتوای خود از تیترهای جذاب استفاده کرده و کلمات کلیدی خود را در درون تیتر و محتوای خود بکار ببرید و سعی کنید اگر محتوای خود را بصورت مقاله بکار می برید حتما بصورت آموزشی و آن را بخش بندی کنید تا کاربر در روزهای آینده برای بخش های جدید به سایت سر بزند.

5- حتما سعی کنید محتوا را بصورت پارگراف بندی دسته بندی کرده و از اعلائم اختصاری مانند ویرگول و شماره گذاری و نقطه و پرانتر و غیره استفاده کنید و نکات مهم را بولد یا پررنگ کنید یا اگر احساس می کنید جایی از محتوا مربوط به صفحه دیگر از سایتتان میشود کلمه مربوط را به آن صفحه لینک کنید.منبع:سفارش تولید محتوا


با 28 نکته کلیدی سایت خود را سئو کنید


1-تیتر با کلمه کلیدی شروع شود: سعی کنید کلمه کلیدی خود را در ابتدای تیتر و نام شرکت خود را در انتهای سایت قرار دهید.
2-تمرکز برروی کلمه کلیدی: بر روی کلمه کلیدی در محتوای صفحه تمرکز کنیم.تعداد کلمات محتوای صفحه برای کانتنت ایده آل باید بالای 3000کلمه باشد و تصاویر فیلم و عکس دارد.
3-چگالی کلمات کلیدی: بعضی ها فکر میکنند ما هر چه بیشتر کلمه کلیدی را در متن به کار ببریم مفید هستش درحالی که ما باید بدونیم داریم برای انسان محتوا را مینویسیم نه برای ماشین.
4-ترافیک سایت: اگر میخواهیم ترافیک و بازدید کننده عظیمی را بگیریم باید بگیم که سایت ما آموزشی هستش و به گوگل بگیم که در این بخش به سمت من یوزر بفرست تا من ببینم که نتیجه درست از ترافیک و رتبه میگیریم.
5-سرعت بارگذاری صفحات: بسیار مهم است در وردپرس سوپرکش یا توتال کش را نصب کنند چون سرعت زیادی دارند و سرعت لود محتوای سایتشون کم میشه.
6-محتوای کپی:برای محتوای کپی می بایست به گوگل بگیم درسته محتوای من کپی هستش اما ارجاع بده به صفحه خودش این rel=canonical درتگ متا قرار میگیره محتواهای کپی رو حداقل به اون اضافه کنیم و ویرایش کنیم.
7-سرعت باز شدن سایت در کروم: باید حواسمون باشه در کروم سرعت لود سایت به چه صورت هست و آنرا چک کنیم.
8-بهینه بودن تصاویرسایت: در فتوشاپ در قسمت میتونیم به عکسمون alt اضافه کنیم تا عکس همیشه برای ما باشد.
9.کلمه کلیدی: کلمه کلیدی در 100کلمه اول باشد چه در صفحه اصلی چه فرعی مبنا در سورس هست محتوا باید بروز باشه.
10.استفاده از تگ های h1 و h2: این دو تگ همان عنوان مطلب می باشد که حتما استفاده کنیم.
11.ترتیب استفاده از کلمات کلیدی در تایتل و صفحه: برای سئو سایت خود با ابزار گوگل پلنر متوانیم تعیین کنیم که چه کلماتی به ترتیب استفاده کنیم.البته هر چه کلمه کمتر باشد تخصصی تر می باشد.
12.لینک به سایت های با کیفیت: به سایت های با کیفیت لینک بدیم تا از جریمه خارج بشیم اگر از سایتی معتبر مطلبی برمیداریم به همون لینک بدیم تا دو هفته از جریمه خارج بشیم امتیاز مثبت هم دارد.
13.زمینه کاری ما چی هستش؟ چه کنیم که گوگل بفهمه زمینه کاری ما چی هستش؟ما باید به یک سایت معتبر در زمینه کاریمون لینک بدیم.
14.محتوای بدون اشتباه نوشتاری: اینکه درست بنویسیم بدون غلط املایی تایپ شده باشه و یا قوانین نوشتاری رعایت شده باشه-نرم افزار ویراست یار را در گوگل سرچ نماییم یک پلاگین رایگان هست نصب میکنیم که تمام غلط های املایی را درست میکند حتی نگارشی.قبل از گذاشتن هر مطلبی آن را ویرایست میکنیم.
15-.میکرو دیتاها: از طراح قالب جوملا یا وردپرس یا هر مدیریت محتوایی بخواهیم که میکرو دیتا را رعایت کند مثل وقتی که کلمه را جستجو میکنیم زیر سرچ اون سایت لینک تصاویر یا قیمت محصول رو میاره.
16-تعداد لینک های خروجی سایت درست باشه: منظور گذاشتن لینک برای دیگران در سایتمان هستش که پول بگیریم لینک بذاریم اینک مثلا 40 تا لینک یا همون بک لینک داخل صفحه اصلی سایتمان بذاریم مثل سایت های خبری یا دانلودی که بخاطر پول اینکار رو می کن پس دارن به خودشون ضربه میزنن.
17- کنترل لینک داخلی: هیچ وقت اصرار به لینک کردن کلمات خاص در تمامی مطالب سایتمان نداشته باشیم.

18-فاکتور گیری گوگل برای رتبه بندی: استفاده از مالتی مدیا.استفاده از کلیپ صوتی و تصویری(فیلم) در سایت.
19-لینک داخلی: اینکه چندتا از مقالات من به صفحه اصلی مقالات لینک دادن.
20-لینک دادن داخلی از صفحه آتوریتی دار:از صفحه ای که پیج آتوریتی آن بالاست به صفحه دیگری که برامون مهم هست لینک داخلی بدیم که از اعتبار صفحه آتوریتی دارمون به صفحه مهم انتقال داده بشه.
21-لینک های غیرفعال با لینک شکسته: مهم هستش که داخل سایتمون به سایت هایی که دیگر وجود ندارن لینک ندیم با اینکه میتونیم از پلاگین نوفالو برای لینک های داخلیمون استفاده کنیم.
22-سایتمون را با جی تی متریکس: چک کنیم یا با امثال جی تی که بتونیم خطاهای را برطرف کنیم.
23-بالا بودن اعتبار سایت:تاثیر آن در لینک های داخلی و کوتاه کردن مسیر صفحات سایت برای پیدا کردن راحت صفحات برای یوزر
24-دسته بندی موضوعی محتوای سایت: کاربر باید از طریق مقالات وارد سایتمون بشه سپس به صفحه اصلی تا اینکه کاربر بخواد صفحه اصلی ما رو با شعارهامون ببینه.دامنه کلمات را گسترش بدیم و برای هرکدام محتوا نویسی کنیم.
25-محتوای بی کیفیت: دارای عنوان بی کیفیت هست که ربطی هم محتوا به خواسته کاربر ندارد محتوایی بی کیفیت هست که ورود اطلاعات به درستی وارد نشده که به اشتراک نذاشته و لینک ندن و لایک نکنن.
26-لینک دادن به سایت هایی دیگر: اگر مطلبی مینویسم در مورد چیزی به سایت یا ابزاری که در موردش وجود داره لینک بدیم و تاثیرش رو ببینیم و نترسیم.
27-خرید لینک: از سایت های کم ارزش لینک نخریم که در فوتر یا با کسی که لینک میفروشند از سایت هایی که تولید محتوای حرفه ای می کنن ازشون پست اختصاصی بگیریم و حتما از سایت هایی لینک بگیریم که آتوریتی بالا دارند.
28-صبور باشیم در سئو: سئو مثل خرید کالایی از گوگل نیست که سریع انجام بشه تلاش کنیم و تولید محتوا کنیم هر روز صبر کنیم تا گوگل به ترتیب چک کند.منبع:سئو سایت