کسب وکارهای کوچک هم به حسابداری نیاز دارند


حسابداری از طریق ارائه گزارشی دقیق از نقدینگی شرکت، ارائه درست اظهارنامه مالیاتی و انجام امور مربوط به مالیات و به صورت کلی شفاف کردن جریان های مالی کسب وکار موثر واقع شود. اغلب افراد در راه اندازی و شروع کسب وکار نوپا حضور حسابدار و رعایت کردن مسائل حسابداری را چندان مورد توجه قرار نمی دهند و به دلیل اینکه اول راه هستند و از نظر آنها هنوز فرآیند مالی کسب وکار آنها هنوز شکل نگرفته است، نیازی به نرم افزار حسابداری برای امور مالی نمی بیند. درحالیکه نظارت و کنترل دقیق فرآیندهای مالی هر چند کوچک و جزئی می تواند بر موفقیت کسب وکار تاثیرگذار باشد. پس بهتر است از همان ابتدا کنترل دقیق فرآیندهای مالی خود را جدی بگیرید. البته بسته به نوع کسب وکار و سطح شروع آن حتما نیازی به استخدام حسابدار حرفه ای ندارید. بلکه گاهی یک صاحب کسب وکار می تواند به واسطه آگاهی از اصول نرم افزار حسابداری، کار حسابداری شرکت خود را شروع کند.



نرم افزار حسابداری آنلاین چطور به یک کسب وکار کمک می کند؟
اغلب افراد نسبت به حسابداری به عنوان محاسبه کارکرد و حقوق و دستمزد کارکنان، انجام امور مالیاتی برای پرداخت به موقع آن و هر چیزی که مربوط به پرداخت فاکتورهای خرید و فروش می شود، نگاه می کنند. اما در واقع حسابداری در کنار انجام این نوع از کارها، به صاحبان مشاغل تصویری روشن از جایگاه کسب وکار و حوزه فعالیت آنها ارائه دهد و در اجرایی کردن ایده های اقتصادی و ایجاد مشتریان بیشتر کمک نماید. در این بخش به آنچه حسابداری برای کسب وکارها به ارمغان می آورد، اشاره می کنیم.

پایداری و ثبات مالی
اصول حسابداری تدوین شده اند تا جریان های مالی کسب وکارها دقیق و منظم شوند. به کمک پیگیری فرایندهای مالی در چارچوب حسابداری می توانید منابع ورودی و خروجی پول را به عنوان درآمد و هزینه ردیابی کنید. بنابراین چشم اندازی درست از هزینه ها و درآمدهای کسب وکار خود خواهید داشت که می تواند در مدیریت کاهش هزینه ها و تخصیص سرمایه و بودجه به شما کمک کند.

بهبود کارایی کسب وکار
در کنار ثبات مالی، نرم افزار حسابداری می تواند به بهبود کسب وکار شما کمک کند.برای اطلاعات بیشتز در این باره می توانید به بخش ارتباط با ما در سایت پارمیس مراجعه کنید
بدین صورت که در سیستم نرم افزار حسابداری همواره اطلاعات مالی به روز هستند و درنتیجه به عنوان صاحب کسب وکار نوپا، راحت تر می توانید برای انجام فعالیت های لازم و ضروریِ رشدِ کسب و کار تصمیم بگیرید. به کمک بررسی اطلاعات مالی به روز می توانید برای میزان و نحوه سرمایه گذاری در کسب وکارتان تصمیم بگیرید تا بتوانید رضایت مشتریان خود را افزایش داده و مشتریان جدیدی به دست بیاورید.

بازاریابی هوشمندانه برای کسب وکار
در دنیای دیجیتال و پر رقابت امروز، تبلیغات فاکتوری موثر و مهم در رشد و توسعه هر کسب وکاری است. در واقع بدون تبلیغات بهینه امکان معرفی کسب وکار به مشتریان و در نتیجه فروش محصولات به آنها وجود ندارد. در اجرای تبلیغات موفق باید ابعاد مختلفی از کار را در نظر بگیرید که یکی از آنها موقعیت مالی شرکت و نحوه سرمایه گذاری برای تبلیغات هست. به کمک اطلاعات حسابداری ثبت شده می توانید در مورد زمان شروع تبلیغات، مخاطبان هدف با توجه به نوع مشتریان و پیشنهادات ارائه شده در تبلیغات تصمیم بگیرید.

اصول حسابداری کسب وکارهای کوچک

اصول حسابداری کسب وکار کوچک
بعد از بیان ضرورت حسابداری در کسب وکارهای کوچک، بد نیست کمی درباره اصول حسابداری در این کسب وکارها نیز بحث کنیم. می توان سه اصلی که در ادامه معرفی می کنیم، به عنوان مهم ترین اصول برای حسابداری کسب وکارهای کوچک در نظر بگیریم.امیدواریم از خواندن مطلب کسب وکارهای کوچک هم به حسابداری نیاز دارند استفاده لازم را برده باشید.

دفاتر حسابداری اصلی
تصور عمومی از دفاتر حسابداری، مشکل ترین بخش حسابداری است که باید ریز و درشت جریان های مالی را در دو یا سه دفتر به صورت دقیق و شفاف ثبت کرد. شاید شنیده باشید که اشتباه کوچک در ثبت اطلاعات در دفاتر حسابداری می تواند جریمه های سنگینی را به همراه داشته باشد. اما آنچه در حسابداری و دفاتر حسابرسی اتفاق می افتد، تنها ثبت و پیگیری تراکنش های مالی است تا بتوان دیدگاهی روشن از درآمدها و تمام منابعی که برای آنها هزینه شده است، فراهم شود. فراموش نکنید هدف اصلی از راه اندازی هر کسب وکار، رسیدن به درآمد بیشتر است و تمام تلاش ها به این دلیل صورت می گیرد که این درآمد افزایش یابد. هدف از ثبت داده ها در دفاتر حسابداری و یا نرم افزار حسابداری نیز کمک به تحقق این هدف است. در واقع به واسطه ثبت داده ها شما به طور مشخص متوجه خواهید شد چه فعالیت هایی برای کسب وکار شما سودآور بوده اند، اگر کسری سرمایه و بودجه داشته باشید سریعتر متوجه خواهید شد و تمام کارهای مرتبط به امور مالیات را از همان ابتدا به طور منظم انجام می دهید.

منبع : نرم افزار حسابداری پارمیس

آیا استفاده از تشک سفت همیشه برای دیسک کمر و کمردرد مناسب است؟


 

 

اگر دیسک کمر دارید انتخاب تشک فنری رویال برای شما اهمیت بیشتری پیدا میکند. بسیاری از بیماران باور دارند که تشک سفت برای کمردرد بهتر است اما این باور همیشه درست نیست در واقع تشک سفت انحنای طبیعی ستون فقرات را پر نخواهد کرد و می‌تواند موجب بروز مشکلات بیشتری شود. در ادامه به مشکلات تشک سفت پرداخته ایم تا بدانید که بهترین تشک برای افراد دیسک کمر درد لزوما سفت بودن آن نیست بلکه خرید آنلاین تشک فنری رویال مناسب دیسک کمر و یا حتی تشک مناسب برای گودی کمر دارای فاکتورها و ویژگی های دیگری نیز میباشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت…

 

مشکلات تشک سفت عبارتند از:

 

۱) عدم راحتی

 

تشک سفت به طور درست با بدنتان تناسب ندارد و فاصله‌ای را بین بدن و رختخواب به وجود می‌آورد. این بدین معناست که بخشی از بدن کاملاً توسط خرید آنلاین تشک فنری رویال خیلی سفت حمایت نمی‌شود و اگر دیسک کمر دارید این مسئله موجب بروز درد بیشتری می‌شود.

 

۲) ناهم ترازی ستون فقرات

 

تشک خیلی سفت نمی‌تواند از ستون فقرات در راستای طبیعی حمایت کند. (تشک رویا بهتر یا تشک رویال)

 

۳) نقاط فشار

 

تشک سفت می‌تواند بر روی شانه و در ناحیه لگن نقاط فشار ایجاد نماید. این موضوع می‌تواند برای هر فردی مخصوصاً افرادی که به پهلو می‌خوابند آزار دهنده باشد. علاوه بر این داشتن این نقاط فشار بر روی فرد دارای دیسک کمر دو برابر ایجاد ناراحتی می‌کند.(تشک رویا بهتر یا تشک رویال)

 

تشک مخصوص کمر درد چه ویژگی هایی دارد؟

 

۱) ساختار تشک

 

تشک هایی که در ساختار داخلی خود از فنربندی استفاده می‌کنند تشک‌های معمولاً نرم و یا طبی نرم هستند که فنر آنها به دو مدل تشک فنر متصل و تشک فنر منفصل تقسیم می‌شود. تشک‌های فنر منفصل جدیدترین تکنولوژی فنر در ساختار تشک هستند که هر کدام از این فنرها به صورت جداگانه عمل می‌کند و داخل پاکت در کنار هم چیده شده‌اند.(تشک رویا بهتر یا تشک رویال)

 

۲) قیمت تشک

 

قیمت تشک خوشخواب فنر منفصل یا فنر پاکتی از انواع قدیمی‌تر آن ها بیشتر است اما تشک فنر منفصل حالت ارتجاعی خوشخواب را به بغل دستی شما انتقال نمی‌دهد یعنی اینکه اگر شما از طرفی به طرف دیگر غلت زدید، می‌تواند تعادل میان کل خوشخواب را برای شما فراهم کند. تشک منفصل در مقایسه با تشک متصل تعادل بیشتری دارد.(مقایسه تشک رویا بهتر یا تشک رویال)

 

۳) حفظ توازن ستون فقرات

 

تشک خوشخواب باید به اندازه‌ای سفت باشد که ستون مهره‌ها روی آن در وضعیت عملکرد یعنی همان مقدار انحنایی که در حالت ایستاده در کمر وجود دارد قرار بگیرد. اگر تشک آن قدر سفت باشد که این انحنا به طور کامل از بین برود یا آنقدر نرم باشد که بیش از اندازه انحنا پیدا کند، فرد دچار کمردرد می‌شود.

 

۴) تشک مموری فوم حافظه دار

 

بسیاری از بهترین تشک‌های مناسب برای رفع کمردرد مزمن دارای برخی از انواع فوم حافظه‌دار هستند؛ اما همه این مواد به‌طور یکسان ساخته نمی‌شوند. با توجه به نیاز و ترجیحتان، فومی را انتخاب کنید که دارای دانسیته یا چگالی بالا و متصل، نرم‌ تر یا محکم ‌تر باشد.

 

۵) تشک با هسته لاتکس

 

در برخی از بهترین تشک‌های شناخته‌شده مناسب برای کمردرد از لاتکس استفاده می‌شود که جذب حرکت فوق‌العاده‌ای دارند اما اغلب قیمت بالاتری نیز دارند.

 

۶) تشک با فنرهای منفصل پاکتی

 

در حالی که همه تشک‌ها دارای فنر نیستند اما آن انواعی که دارای فنر پاکتی هستند و قابلیت جداسازی دارند بسیار بهتر از تشک‌های دارای فنر کویل بونل و افست می‌باشند. این خاصیت باعث می‌شود که مخصوصاً اگر فرد به طور اشتراکی با همسر از تشک استفاده می‌کند میزان غلت زدن و جابجا شدن در هنگام خواب کاهش یابد.

 

درمان خانگی برای کمردرد ها

 

برخی کمردرد ها به تدریج با درمان خانگی و مراقبت از خود، معمولا ظرف دو هفته بهبود می یابند. اگر کمر درد شما شدید باشد یا بعد از سه روز بهبود نیابد، بهتر است یه یک پزشک مراجعه کنید.

بهتر است مطلب بهترین تشک خوشخواب برای کمر درد را از کجا بخریم؟ را نیز بخوانید.

 

اگر دردتان ویژگی های زیر را دارد با پزشک خود تماس بگیرید.

 

کسانی که در جاهای سفت و یا تشک سفتی می خوابند از درد کمر شکایت کمتری دارند.

 

در مواردی نادر، کمردرد می تواند یک مشکل جدی پزشکی را نشان دهد. اگر کمر درد شما باعث مشکلات زیر شد فورا به پزشک مراجعه کنید.


منبع : تشک فنری رویال خوابستان

سولات متدوال درباره ارتودنسی متحرک (بخش دوم)




در این بخش قصد داریم شما را با ارتودنسی متحرک آشنا کنیم و سوالات متداولی که درباره ارتودنسی متحرک وجود دارد را پاسخ دهیم، پس با ما همراه باشید.

مدت زمان درمان ارتودنسی متحرک چقر است؟

مدت زمان انجام ارتودنسی متحرک خیلی زیاد نیست و بستگی به متخصص ارتودنسی در مازندران و یا در دیگر شهر ها دارد. البته نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که دوره درمان ارتودنسی متحرک بعد از به پایان رسیدن مدت زمان درمان ارتودنسی به وسیبه پزشک به طور کامل تمام نمی شود. بعد از اینکه مدت زمان درمان ارتودنسی متحرک تمام شد و زمان برداشتن آنها رسید، باید از ریتینرهای (retainer) پلاستیکی شفاف به منظور نگه داشتن دندان ها در موقعیت جدید استفاده کرد. ممکن است اوایل مجبور باشید ریتینرها را به صورت تمام وقت دردهان خود قرار دهید. این موضوع را یا متخصص ارتودنسی در مازندران و یا در دیگر نقاط کشور تشخیص می دهند.

اما اگر مدت زمان ارتودنسی متحرک به اتمام رسید و از ریتینرها استفاده شد، هر چقدر بگذر دندان های در جای خود ثابت می شوند و مدت استفاده از آنها کمتر می شود و بعد از گذشت مدت زمانی که بهترین متخصص ارتودنسی در مازندران و یا در دیگر شهرها تشخیص می دهد، دیگر از ریتینرها نیز لازم نیست استفاده شود.

آیا ارتودنسی متحرک درد دارد؟

یکی دیگر از سوال هایی که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که آیا ارتودنسی دندان درد دارد یا نه.

احتمال دارد در 3الی 5 روز ابتدایی استفاده از ارتودنسی متحرک و قبل از اینکه دهان، ماهیچه‌های دهان و دندان عادت کند، آزاردهنده باشند.

اگر درد این کار در روزهای ابتدایی برایتان آزاردهند است می توانید از مسکن هایی که به منظور رفع سر درد استفاده می شود را مصرف کنید. اگر بعد از نصب ارتودنسی متحرک در یک نقطه ی خاصی از دهان احساس درد می کنید، بهتر است هر چه سریعتر به بهترین متخصص ارتودنسی در مازندران یا در هرنقاط کشوری که به آن مراجعه کردید، درمیان بگذارید. توجه داشته باشید که درست است این نوع ارتودنسی به صورت متحرک است، اما تا جای ممکن آن را از دهان خود خارج نکنید و از آن استفاده کنید.

ارتودنسی متحرک برای چه دندان هایی است؟
ممکن است برای برخی از افراد این سوال ایجاد شود که ارتودنسی متحرک برای چه دندان هایی مناسب است. باید توجه داشته باشید که کاربرد ارتودنسی متحرک بسیار محدود است و معمولا برای حرکت دادن یک دندان یا گسترش فضای سقف دهان استفاده می شود. البته متخصص ارتودنسی در مازندران و یا دیگر شهر ها تشخیص می دهد که چه نوع ارتودنسی برای شما مناسب تر است.در بخش نمونه کارها ارتودنسی توسط دکتر میرزایی را ببینید.

اهمیت بهداشت دهان و دندان در زمان ارتودنسی
توجه داشته باشید که به خاطر کم بودن دفت این دستگاه، ارتودنسی متحرک برای بزرگسالان، برای دندان هایی که پیچیدگی دارند، مناسب نیست. به هیمن خاطر در پاسخ به این سوال که ارتودنسی دندان برای چه نوع دندان هایی مناسب است، باید گفت که در صورتی که دندان های افراد به صورت جزئی نامرتب می باشند این روش بهترین گزینه می باشد. البته این شما نیستید که مدل ارتودنسی خود را انتخاب می کنید، متخصص ارتودنسی در مازندران و یا در دیگر شهر ها است که نوع ارتودنسی مناسب دندان های افراد را تشخیص می دهد.بهتر است مطلب سولات متدوال درباره ارتودنسی متحرک(بخش اول)را هم مطالعه کنید.

متخصص ارتودنسی در مازندران و یا در دیگر شهر ها در حالتی که مشکل دندان ها در حد جزئی و یا متوسط باشند، بریس متحرک شفاف را پیشنهاد می کند. این نوع ارتودنسی برای بزرگسالان یا نوجوانانی که نگران ظاهخر خود هستند بسیار گزینه ی ایده آلی است. همینطور آنها به راحتی از جای خود در می آیند، به همین دلیل برای کودکان نیز مناسب است.

منبع : متخصص ارتودنسی در مازندران دکتر میرزایی

درمان ناباروری با لاپاراسکوپی



برای بررسی دقیق‌تر مشکلات ناباروری یا تشخیص و درمان عوارضی مانند چسبندگی، فیبروئید، عفونت یا آندومتریوز که ممکن است باعث ناباروری شده باشد، از جراحی لاپاراسکوپی استفاده می‌شود. لاپاراسکوپی نسبت به سایر روش‌های جراحی کم‌هزینه‌تر است و دوران بهبود آن نیز سریع‌تر است. در این مطلب می‌توانید با چگونگی عمل لاپاراسکوپی برای تشخیص و درمان مشکلات ناباروری و مراقبت‌های پس از آن آشنا شوید.

 

لاپاراسکوپی اغلب بعد از مراحلی مانند آنالیز اسپرم، عکس‌ برداری، ارزیابی تخمدان ‌ها و مراحل تخمک‌ گذاری انجام می ‌َشود. اگر اشکالی در روند تخمک‌ گذاری وجود داشته باشد لاپاراسکوپی کمکی به درمان ناباروری نمی ‌کند.

 

 

 

لاپاراسکوپی

لاپاراسکوپی نازایی کمک به تشخیص و درمان نازایی می نماید جراحی لاپاراسکوپی به عنوان روش تشخیص و درمان بیماری های رحم  می باشد. کاربرد دیگر. لاپاراسکوپی در فرآیند آنالیز اسپرم، بررسی تخمدان ها و مراحل تخمک گذاری صورت می گیرد.

 

در صورتی که لاپاراسکوپی در مراحل ابتدایی ارزیابی باشد بهترین روش برای درمان ناباروری می باشد. وقتی ناباروری در مراحل پیشرفته تر باشد از جمله اختلالات تخمک گذاری لاپاراسکوپی کمکی به درمان نمی کند . لاپاراسکوپی می تواند با درمان اختلالات آندومتریوز، بیماری التهابی لگن و دردهای لگنی به درمان نازایی کمک کند. همچنین قابلیت انجام همزمان با جراحی دیگری مانند  هیستروسکوپی را دارد.

 

جراحی لاپاراسکوپی با ایجاد برش های کمی در ناحیه زیر ناف انجام می شود. ابزاری که وارد شکم می شود لوله مانند بوده و دارای سر تلسکوپی می باشد که از مناطق مورد بررسی عکس می گیرد. این جراحی نسبت به جراحی لاپارامی کمتر زمان برده و به دلیل ایجاد برش های کمتری سریع تر بهبود می یابد.

 

 

لاپاراسکوپی یک عمل جراحی ساده و کمتر تهاجمی است که در آن با ایجاد یک یا چند برش کوچک روی شکم و وارد کردن یک ابزار به نام لاپاراسکوپ که دارای چراغ و دوربین است، اندام‌های داخل حفرۀ شکم یا اندام لگنی بررسی می‌شود. از لاپاراسکوپی می‌توان برای پیدا کردن و درمان عارضه‌هایی نظیر کیست، چسبندگی، فیبروئید، تشخیص آندومتریوز و عفونت استفاده کرد که ممکن است باعث ناباروری شده باشد. همچنین پزشک هنگام عمل لاپاراسکوپی می‌تواند در صورت نیاز، مشکل را درمان یا بافت‌های مورد نظر را خارج کند. در مواردی که پزشک نتوانسته ‌است از طریق آزمایش‌ها یا هیستروسکوپی مشکل ناباروری را تشخیص دهد، ممکن است برای بررسی بیشتر لاپاراسکوپی را توصیه کند.

 

چه زمانی روش لاپاروسکوپی توصیه می شود؟

لاپاروسکوپی اولین روش درمانی برای ناباروری نیست. پزشک شما ممکن است این روش را پس از آزمایش روشهای مختلف دیگر یا پیشنهاد سایر گزینه های ناباروری توصیه کند. در اینجا برخی از دلایلی که ممکن است پزشک به شما لاپاروسکوپی را پیشنهاد کند؛ توضیح می دهیم:

 

وجود بارداری خارج رحمی که یک وضعیت کشنده است.

اگر پزشک نسبت به وضعیت شما، مشکوک به چسبندگی لگن یا بیماری التهابی لگن باشد.

تشخیص آندومتریوز متوسط یا شدید.

لاپاراسکوپی در درمان ناباروری

درد و ناراحتی هنگام رابطه زناشویی

درد و گرفتگی شدید در دوره عادت ماهانه

در بسیاری موارد، پزشک ممکن است در طول عمل جراحی لاپاروسکوپی مشکل را درمان کند (البته نه در همه موارد).

لاپاروسکوپی برای موارد زیر نیز کاربرد دارد؛ این موارد از دلایل ناباروری محسوب می شود:

اگر سندرم تخمدان پلی کیستیک PCOS دارید.در چنین حالتی ممکن است پزشک شما درمان تخمدان را توصیه کند. سندرم تخمدان پلی کیستیک مانع تخمک گذاری می شود. برای اصلاح این موضوع، پزشک شما ممکن است در نقاط مختلف تخمدان ها حفره ایجاد کند. بد نیست بدانید که هیستروسکوپی رحم بعنوان یکی از بخش های دستگاه تناسلی زنان مهمترین نقش را در باروری ایفا می کند

اگر فیبروئیدی دارید که باعث درد شدید یا انسداد در لوله های فالوپ می شود (که در حفره رحم نیز تأثیر دارد).

اگر کیست تخمدان دارید که لوله های فالوپ را مسدود کرده و باعث درد شدید می شود. در بعضی موارد، پزشک شما حتی ممکن است با سونوگرافی و استفاده از یک سوزن کیست را تخلیه کند. با این وجود، برداشتن یا تخلیه کیست های بزرگ آندومتر ممکن است بر ذخایر تخمدان شما تأثیر منفی بگذارد.

در صورتی که رسوب آندومتر علت ناباروری باشد. در حالی که برخی پزشکان تصور می کنند که برداشتن رسوب ها احتمال بارداری را بهبود می بخشد، برخی دیگر می گویند که فقط در صورت ایجاد درد و ناراحتی شدید باید رسوب ها را از بین برد.

در صورت مسدود شدن لوله های فالوپ. میزان موفقیت لاپاروسکوپی در درمان ناباروری از طریق ترمیم لوله تا حد زیادی متفاوت است.

اگر شما می خواهید بعد از انجام لاپاراسکوپی؛ لقاح آزمایشگاهی IVF انجام دهید، پزشک ممکن است توصیه کند که این روش را انجام ندهید و فقط روش آی وی اف را انجام دهید.

در صورتی که پزشک شما به هیدروسالپینکس مشکوک باشد که در آن لوله فالوپ نوع خاصی از انسداد را ایجاد کرده باشد؛ پزشک شما ممکن است با این جراحی بخواهد لوله را جدا کند.


منبع : هیستروسکوپی دکتر سروی

همه چیز درباره اجاره دستگاه اکسیژن ساز


  



یکی از بهترین وسیله ها برای امدادرسانی و کمک برای تنفس راحت تر، برای کسانی که بیماری قلبی دارند یا دارای مشکلات پنومونی و ریوی هستند ، داشتن اکسیژن سازخانگی است.

پیشنهادی که می توانیم به بیماران تنفسی داشته باشیم این است که به جای استفاده از کپسول اکسیژن، اجاره اکسیژن سازرا مدنظر قرار دهند.

روش کاردستگاه اکسیژن ساز، به این صورت است که گازهای ترکیبی هوا و اکسیژن آن را تجزیه نموده وسپس در یک مخزن مخصوص، اکسیژن خالص را تولید می کند که همین امر، باعث می شود که ریه دچار آسیب نشود.

شرکت میتراطب، با درک شرایط و نیاز بیماران و تمام کسانی که تهیه ی این دستگاه برایشان مقدور نیست، اجاره اکسیژن سازرا در نظر گرفته است. این دستگاه یک وسیله ی بسیار حیاتی و مقرون به صرفه برای بیمارانی که مشکلات تنفسی، آسم وانسداد ریه دارند ، می باشد همچنین این بیماران با اجاره تخت بیمارستانی نیزبه راحتی در منزل تحت درمان قرار می گیرند.

اجاره اکسیژن ساز پرتابل  حتی به کسانی که سالم هستند و مشکلی ندارند هم پیشنهاد می شود؛ زیرا در این روزها که متاسفانه شاهد همه گیری کرونا هستیم، به دلیل استفاده ی دائمی از ماسک و نرسیدن اکسیژن کافی گاهی دچارخستگی مفرط می شویم.

کپسول اکسیژن :

یکی ازتجهیزاتی که از آن برای ذخیره ی اکسیژن استفاده می شود، کپسول اکسیژن است که یک مخزن به شکل استوانه است و جنس آن آهن یا آلومنیوم است. این کپسول برای افرادی به کار برده می شود که به دلایلی از جمله بیماری ، آسم و یا انسداد ریه به اکسیژن نیاز دارند واین اکسیژن باید ازاکسیژن محیط بیشتر باشد.

یک وسیله ی مهم که با آن می توان میزان اکسیژنی که از کپسول خارج می شود را کنترل کرد، مانومتراست که به صورت جدا به کپسول متصل می شود. به این ترتیب با مانومترمقدارخروجی اکسیژن را روی عددی که متناسب با شرایط بیماردرنظر گرفته می شود، تنظیم کرده و با قرار دادن ماسک، اکسیژن به بیمار منتقل می شود.

دانستن این نکته مهم است که درمانومتر، یک مخزن آب تعبیه شده است که باعث می شود اکسیژنی که به ریه بیمار می رسد، مرطوب باشد.

اما اگر بخواهیم از معایب کپسول اکسیژن بگوییم، یکی از موارد، محدود بودن اکسیژن است؛

به طور مثال، این کپسول ها با توجه به حجمی که دارند اکسیژن را تنها به مدت سی دقیقه تا نهایتا دو ساعت می تواندد ذخیره کنند و سپس باید مجددا شارژ شوند !

این نکته برای اشخاصی که به دلیل بیماری تنفسی به طور دائمی به اکسیژن نیاز دارند، بسیارحائز اهمیت بوده و مطلقا پیشنهاد نمی شود.

پیشنهاد ما به این دسته از بیماران عزیز، اجاره اکسیژن سازاست تا با دسترسی دائمی به اکسیژن خالص، به خود واطرافیان اطمینان خاطرداده و نگرانی ازاین بابت نداشته باشند. به دلیل شرایط دشوار کرونا ،می دانیم محیط بیمارستان محیط امنی برای افراد ناتوان نیست از این رو شرکت میتراطب با اجاره تخت بیمارستانی هوشمند نیز به یاری بیماران در این روزها امده است.

مزیت های اجاره اکسیژن سازو اجاره تخت بیمارستانی :

 به دلیل فیلتربه کار رفته درآن که ضد باکتری است، اکسیژن تولید شده فاقد بو و بهداشتی است.

تولید دائمی اکسیژن

تولید اکسیژن به دو صورت خشک و مرطوب

 پیشگیری ازبروز حادثه احتمالی ناشی از انفجار کپسول

 احساس امنیت خاطراطرافیان بیماربه دلیل در دسترس بودن دائمی اکسیژن وعدم نگرانی ازقطعی ناگهانی آن به علت تمام شدن مدت شارژ

 اجاره اکسیژن ساز قابل حمل:

دستگاهی است که هوای محیط را تصفیه و پاکسازی می کند و برای بیماران ریوی و دارای مشکلات تنفسی ضروری است و مدتی است که طرفدار زیادی پیدا کرده است.

عملیات انتقال انتقال هوا به دو شکل دراین دستگاه صورت می گیرد:

جریان مداوم: انتقال هوا با سرعت مشخص بدون توجه به شخص

جریان پالسی : انتقال هوا در صورت نیاز شخص به تنفس. پیشنهاد می کنیم مطلب ویروس کرونا را هم مطالعه کنید.

در صورت اجاره اکسیژن سازقابل حمل، حدود یک تا سه لیتر اکسیژن در دقیقه در حالت جریان مداوم انتقال داده می شود؛

همچنین حدود یک تا شش لیتر اکسیژن در دقیقه در حالت جریان پالسی انتقال داده می شود.

منبع :اجاره اکسیژن ساز میتراطب