استاندارد های کارت ویزیت


سایز کارت ویزیت در چاپخانه





همانگونه که در سایت به آن اشاره شد ما دو نوع کارت ویزیت داریم، افست و دیجیتال.

سایز کارت افست چون اکثراً به صورت شیت عمومی چاپ می شود تعداد زیادی از کارت ها در کنار هم چیده می شوند بنا بر این سایز اصلی کارت ویزیت افست 4/8 در 8/4 می باشد که به دلیل رعایت مارجین برش می بایست نوشته ها از هر طرف کار 3mm فاصله رعایت شود تا پس از برش از بین نرود.

سایز کارت ویزیت دیجیتال بدلیل اینکه تعداد کمتری در کنار هم جای داده می شوند (12 عدد در A4) کمی بزرگتر از افست می باشد و در چاپخانه ها است.اندازه کارت ویزیت دیجیتال 9 در 5 می باشد. جهت اطمینان بیشتر بهتر است در آن 3mm مارجین برش رعایت شود.

کارت ویزیت لمینت مات و یا براق در هر دو سایز با قیمت های متفاوت چاپ می شود.

نکته دیگری که باید به آن دقت فرمایید این است که در طراحی کارت ویزیت افست اگر رنگ دقیق خاصی را در نظر دارید باید شماره رنگ آن را از کتاب رنگها انتخاب نمایید، البته پس از چاپ کارت ویزیت افست رنگ چاپ شده چند پرده ای تغییر پیدا می کند و ممکن است کمی تیره تر شود ( در شیت اختصاصی رنگها دقیقتر چاپ می شوند) .

در
چاپخانه کارت ویزیت دیجیتال رنگها نسبت به کارهای افست بسیار به رنگ مانیتور نزدیکتر می باشد و همین موجب بالا رفتن کیفیت چاپ در چاپ دیجیتال شده است.

فرمتی که می بایست فایل طرح کارت ویزیت داشته باشد Jpg ، Tiff و یا کورلی می باشد و رنگ آن نیز می بایست حتما CMYK باشد زیرا در حالت RGB کد رنگ تغییر کرده و نمی توانید کد رنگ دقیقی را چاپ نمایید.منبع:
چاپخانه 

زیرو کلاینت gm-800

   

برخی از امکانات زیرو کلاینت GM800 :


ساختار : زیرو کلاینت
DVI-I
USB 2 x 3
COM Port
Serial Port
RJ 45
گارانتی : سه ما تعویض زیرو کلاینت، یکسال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش

عدم داشتن فن و طراحی قطعات بر پایه بی صدا بودن دستگاه کاربران را از صداهای زاید رها کرده و با ایجاد محیطی آرام و راحت ، کار را دلپذیرتر میسازد. پشتیبانی حرفه ای از اکثر پروتکل های شبکه و رایانش ابری از قبیل :Citrix Reciver- (RDP) Vmware view ، دارای سیستم خودکار جهت پیدا کردن اتوماتیک ترمینال سرویس ، قابلیت اتصال خودکار و سریع به سرور در حین بالا آمدن دستگاه زیرو . قیمت بسیار مناسب جهت تجهیز کردن سایت های سازمان های دولتی و خصوصی و انجام مجازی سازی با توان بالا. (Virtualization Desktop) دارای سیستم حفاظت بسیار کارآمد در مقابله با حملات ویروسی و رهگیری اطلاعاتی ، امکان قفل کامل دستگاه جهت عدم دسترسی به تنظیمات . دارای کنترل پنل بسیار ساده و درعین حال بهینه که به راحتی توسط افراد مبتدی و غیر حرفه ای قابل استفاده می باشد.

معرفی زیرو کلاینت GM800 :

پردازنده زیرو کلاینت GM800 مبتنی بر پردازشگر Marvell ARM CPU می باشد.عدم داشتن فن و طراحی قطعات بر پایه بی صدا بودن دستگاه ، کاربران را از صدای بی مورد و زاید PC رها کرده و با ایجاد محیطی آرام و راحت، کار را دلپذیر تر ساخته است.

این دستگاه با داشتن ظاهری کوچک و قابلیت استفاده به صورت عمودی و یا نصب شده در پشت مانیتور فضای کار بیشتری را برای شما فراهم می سازد . صرفه جویی در انرژی ، محافظت از محیط زیست و مصرف برق بسیار پایین ، هزینه های مصرفی را در دراز مدت به صورت چشمگیری کاهش خواهد داد.
پشتیبانی کردن بسیاری از کلاینت های رایانش ابری از قبیل RDP بهینه شده به صورت اختصاصی توسط Centerm ، Citrix Reciver و VMware view و ...پشتیبانی از CDMS management Agent که مدیریت ارزشها به صورت متمرکز و قابل دسترس را با به کار گیری و کنترل از راه دور میسر می سازد . دارای سیستم جستجوی خودکار جهت پیدا کردن (Terminal Service (CTSS در پیکربندی (Zero و LAN ) که به صورت خودکار اتصال را برقرار می سازد .
پشتیبانی از قابلیت به روز رسانی سهل الوصول ماژول : با به کار گیری TCPUP ( ابزار به روزآوری زیرو کلاینت Centerm ) و یا از طریق حالت FTP .
پشتیبانی از به روزرسانی خودکار سیستم : با پیکربندی Client IP (یا همان DHCP ) و Server IP و سپس راه اندازی مجدد دستگاه برای ورود به حالت به روز رسانی خودکار .
علت برتری GM800 نسبت به زیروکلاینت های موجود در بازار :
استفاده از پردازنده قویتر 440 مگا هرتزی
پشتیبانی از حافظه با ظرفیت بالاتر
پشتیبانی از کارآمد ترین پروتکل های شبکه ( Citrix Reciever و VMware View و RDP )
تایید شده و توصیه شده توسط کمپانی Citrix
قابلیت به روز رسانی خودکار
قابلیت جستجوی خودکار Terminal Service
کیفیت ساخت بالا و استفاده از قطعات استاندارد
پشتیبانی کامل نرم افزاری و سخت افزاری توسط شرکت سازنده
رزولوشن تصویر بهتر و رفع مشکلات Video Streaming سایر مدل ها
دارای تاییدیه کیفی از ارگان های معتبر
دارای نمایندگی رسمی معتبر در ایران توسط شرکت تین آوا سیستم.منبع:زیرو کلاینت

ASUS Asuspro E510






{ampz:Thinava Share}


برخی از امکانات مینی پی سی ASUS ProE510 :


ساختار : مینی پی سی
پردازنده : Intel Core i3 3.1GHz
رم : 4GB Up To 16GB DDR3L
مادربورد : ASUS
گرافیک : Intel HD 4400 2GB
هارد : 1TB HDD
پورت : Wi-Fi , 3 x USB2 , DVI-I , RJ 45 , COM & Parallel Port (Optional)







شرکت ایسوس همواره یکی از پیشتازان تولید رایانه های کوچک و قابل حمل و مینی پی سی ها است؛ اینبار شرکت Asus با ارائه مینی پی سی های جدید خود از سری خانواده قدرتمند Asuspro در نظر دارد تا بازار های میان رده و مقرون به صرفه را نیز تحت کنترل خود دربیاورد؛ محصول Asuspro E510 یکی از این محصولات است.


این محصول فوق سبک و باریک با ابعاد 185x210x27 میلی متر و وزن 0.8 کیلوگرم همواره از نظر مدیرانی که به فکر خرید محصولات زیبا، کارآ و ارازان قیمت هستند؛ مورد توجه بوده است؛ بهره گیری Asuspro E510 از پردازنده شرکت اینتل از خانواده Core i و سری Core i3 و گرافیک 2 گیگابایتی HD شرکت اینتل از سری 4400 و مادربرد فوق العاده عالی شرکت ایسوس، توانسته اکثر نیازهای کاربران خانگی و اداری را پاسخگو باشد؛ عمچنین مینی پی سی Asuspro E510 دارای WiFi به صورت آنبرد است؛ وجود همگی این موارد در مجموعه Asuspro E510 باعث شده است که این محصول بتواند گواهینامه های معتبر نظیر BSMI/CB/CE/FCC /UL/Energy Star/CSA را دریافت نماید.

تین کلاینت اچ پی - hp t620





  1. تین کلاینت hp t620


    شرکت HP به تازگی تین کلاینتی را روانه بازار کرده است که در میان دیگر تین کلاینت ها به جادوی**تکنولوژی معروف گردیده* است. تین کلاینت HP-T620 دارای پردازشگر 4 هسته*ای پرسرعت مدل AMD Quad-Core GX-415GA 64-bit SOC با 1.5*گیگاهرتز فرکانس و 2 مگابایت کش (حافظه نهان) است. شرکت HP به**عنوان پیش*فرض برای این تین کلاینت یک هارد پرسرعت M.2 SSD 16 گیگابایتی و 4 گیگ *رم DDR3 قرارداده*است. البته این تین کلاینت قابلیت پشتیبانی از 2* اسلات*رم و در *نتیجه پشتیبانی از 16* گیگ حافظه رم را دارد. هارد آن نیز قابلیت ارتقا تا 256* گیگ را دارد. استحکام و دوام**کاری فوق**العاده این تین کلاینت بدون فن، کارکرد 24*ساعته در 7*روز هفته آن را موجب شده* *است. همچنین شرکت* HP روی این محصول خود یک ویندوز اورجینال حرفه*ای نصب کرده**است. هرچند کاربران می**توانند سایر ویندوزهای دلخواه خود را روی این تین کلاینت شخصا و به**راحتی نصب و استفاده نمایند. وجود قفل هارد پیشرفته روی ویندوزهای اورجینال HP-T620 امکان ویروسی**شدن آن را به*طور کلی از بین می*برد. همچنین به دلیل داشتن ویندوزهای اوریجینال امکان هنگ و قفل سیستم نیز دیگر وجود نخواهد*داشت. تین کلاینت HP-T620 می**تواند پشتیبانی وسیعی از ارتباطات شبکه مانند سیمی*1000، بی**سیم سرعت *300 و حتی فیبر**نوری داشته* باشد. شما می*توانید این تین کلاینت را ب*ه*صورت عمودی و یا افقی توسط پایه روی میز قرا ر**دهید. همچنین با تهیه پایه**ای جداگانه، می**توانید آن**را در پشت مانیتور خود نیز نصب نمایید. بدنه**ی این تین کلاینت فلزی با روکشی از جنس پلاستیک فشرده متالیک است که جهت زیبایی بیشتر و تبادل حرارتی بهتر تولید شده* *است. در داخل این تین کلاینت دو پورت USB.02 به**صورت مخفیانه قرار داده شده است تا برای کاربرانی که نیاز به امنیت بالاتری دارند کاربردی**تر باشد. علاوه بر آن نیز دارای 4* پورت *USB.02 دیگر و 2 پورت USB.03 است. توسط این تین کلاینت با پشتیبانی از 3 مانیتور همزمان با کیفیت تصویر Ultra Full HD* می*توان تصویری لذت بخش را تجربه نمود. مصرف برق تین کلاینتHP-T620 بسیار پایین و در حدود 65** وات است.

    مشخصات فنی تین کلاینت اچ پی مدل T620-4-16G
    مشخصات فیزیکی


    ابعاد 240×220×40 میلی*متر
    وزن 1360 گرم


    مادربرد


    مدل مادربرد HP


    پردازنده مرکزی


    سازنده پردازنده AMD
    مدل پردازنده Quad Core GX- 415GA
    فرکانس پردازنده 1.5
    حافظه کش 2 مگابایت حافظه Cache


    حافظه RAM


    ظرفیت حافظه رم 4 گیگابایت
    نوع حافظه رم DDR3
    فرکانس حافظه رم 1600 مگاهرتز
    توضیحات حافظه رم حافظه رم قابل پشتیبانی : 2GB - 4GB - 8GB - 16GB


    حافظه داخلی


    نوع حافظه داخلی SSD
    مشخصات حافظه داخلی هاردپیش فرض 16G M.2 SSD - قابل پشتیبانی :SSD 16GB - SSD 32GB - SSD 64GB - SSD 128GB - SSD 256GB


    پردازنده گرافیکی


    کمپانی سازنده پردازنده گرافیکی AMD
    مدل پردازنده گرافیکی AMD Radeon HD 8330E
    کل حافظه گرافیکی 500MHz GPU


    امکانات


    شبکه بی*سیم (Wi-Fi)
    توضیحات شبکه بی*سیم Wi-Fi بی سیم(Wifi) سری N
    بلوتوث
    نسخه*ی بلوتوث انتخابی
    پورت شبکه (LAN)
    توضیحات پورت شبکه سیمی(LAN) سرعت 1000
    پورت USB 3.0
    تعداد پورت USB 3.0 دو عدد
    پورت USB 2.0
    تعداد پورت USB 2.0 شش عدد
    پورت eSATA
    پورت HDMI
    تعداد پورت HDMI دو عدد
    پورت VGA
    سیستم صوتی دارای ورودی میکروفون 1.8 اینچی استریو 20 بیتی و سمپل ریت 96 کیلو هرتز - دارای آمپلی فایر اسپیکر داخلی
    جک 3.5 میلی*متری صدا
    سایر امکانات - یک عدد کارت شبکه فیبر نوری بصورت آپشن به جای پورت سریال - دو عدد پورت PS2 - پشتیبانی از 3 صفحه نمایش - 2 عدد پورت DisplayPort


    سایر مشخصات


    سیستم خنک کننده Heat Sink
    منبع تغذیه برق شهری 220V
    برق مصرفی مصرف برق 65 وات
    سیستم عامل Windows
    نسخه سیستم عامل پیش فرض ویندوز 7 اوریجینال با قابلیت پشتیبانی از :Windows XP- WindowsVista- Windows7- Windows8 - Windows10 - Windows Server2003 - Windows Server2008 - Windows Server2012 - Windows Server2016 - Linux
    اقلام همراه - آداپتور برق - پایه رومیزی.منبع:تین کلاینت

موارد تجویز و عدم تجویز ایمپلنت

      




موارد تجیز:

در نتایج ایمپلنت بسیاری از ویژگی های بیمار موثر است.ویژگی هایی مانند سن افراد و سابقه تابش اشعه و … تاثیر زیادی در نتایج ایمپلنت خواهد داشت.و همچنین سابقه مصرف سیگار و دخانیات درنتیجه اتصال ایمپلنت به استخوان فک بسیار موثر است و تاثیر منفی دارد.و دیگر ویژگی های بیماران مثل آلرژی به تیتانیوم که امروزه مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.که البته هیچ گونه آلرژی نسبت به تیتانیوم که ایمپلنت از آن ساخته می شود دیده نشده و آلرژی ممکن است به دلیل واکنش به آلومینیوم و یا وانادیوم باشد.افزایش سن موجب نتیجه گیری ضعیف تر ایمپلنت نمی شود و همچنین جایگزاری ایمپلنت در سنین پایین تر و قبل از اتمام سن رشد توصیه نمی شود به این دلیل که ایمپلنت در جای خود باقی می ماند و اما فک رشد می کند و به همین دلیل توصیه می شود عمل ایمپلنت پس ازتکمیل رشد جسمانی انجام شود.

در برخی موارد می توان برای کودکان ایمپلنت انجام شود که البته در ترکیب با درمان اوردنچر و فقط در فک پایین انجام می شود.و در کودکان ۲ یا ۳ ساله نیز برای اتصال وسایل کمک شنوایی از ایمپلنت استفاده می شود و همچنین برای درمان اختلالات مادرزادی جمجمه ای صورتی از ایمپلنت به صورت کلینیکی در کودکان استفاده می شود.که این درمان ها در کودکان بخاطر جلوگیری از ناتوانی های اجتماعی ناشی از نقص شنوایی شدید و جلوگیری از بد شکلی های صورتی انجام می شود و در مواردی که با دیگر روش ها قابل درمان نیست از ایمپلنت استفاده می شود.

بیمارانی که دیابت دارند تحت نظر پزشک و با کنترل دیابت می توانند ایمپلنت انجام دهند .و بیمارانی که سلامت دهان و دندان و بهداشت مناسب دارند می توانند از ایمپلنت استفاده کنند.و همچنین در بیمارانی که عرض و ارتفاع استخوانی خوبی دارند و بیمارانی که از زمان کشیدن دندان هایشان مدت زمان زیادی نگذشته باشد می توان از ایمپلنت استفاده کرد.

موارد عدم تجویز:

برای بیمارانی که قبلا تحت پرتودرمانی قرار گرفته اند ایمپلنت تجویز نمی شود.و حتما درمان ایمپلنت برای بیمارانی که در معرض پرتو اشعه بوده اند باید در مرکز خصوصی که تجربه کافی در مورد این بیماران دارند انجام شود و توصیه می شود پس از یک سال جایگذاری ایمپلنت انجام شود که البته در مراکز خصوصی با روش های سریع تری انجام شده و با موفقیت همراه بوده .میزان موفقیت در بیمارانی که تحت پرتو درمانی قرار گرفته اند ۱۰ درصد کمتر از افراد دیگر است.

در بیمارانی که به پرتو درمانی نیاز پیدا می کنند و ایمپلنت انجام داده اند واتصال بین استخوان فک و ایمپلنت که به آن استئواینتگریشن گفته می شود اتفاق افتاده نیازی به خارج کردن
ایمپلنت نیست.و ایمپلنت هایی که استئواینتگریت شده اند تحت تابش اشعه ثابت می مانند اما ایمپلنت هایی که دقیقا قبل از تابش اشعه قرار داده شده و اتصال بین استخوان فک و ایمپلنت در آن ها صورت نگرفته درصد شکست بالایی دارند.

مصرف سیگار و دخانیات موجب کاهش ظرفیت حمل اکسیژن توسط هموگلوبین می شود و این امر موجب می شود که تغزیه بافت های نرم و استخوانی اطراف ایمپلنت به خوبی صورت نگیرد و موفقیت ایمپلنت را به طور قابل توجهی کاهش دهد.

بیمارانی که دیابت کنترل نشده دارند به علت بالا بودن خطر ابتلا به عفونت و احتمال شکست ایمپلنت این روش درمان برای آن ها تجویز نمی شود.

افرادی که دچار حمله قلبی شده اند در کمتر از ۶ ماه تا ۱ سال نمی توانند عمل ایمپلنت انجام دهند و پس از مدت ۶ ماه تا ۱ سال در صورتی که پزشک تشخیص دهد می توانند برای جراحی ایمپلنت اقدام کنند.

افرادی که بهداشت دهانی خوبی ندارند و نمی توانند مراقبت های لازم را انجام دهند و همچنین بیمارانی که جراحی لثه ناموفق داشته اند جراحی ایمپلنت برای آن ها مناسب نیست.

از دیگر فاکتورهای مهم که برای جایگزاری ایمپلنت باید بررسی شود میزان چسبندگی لثه است.و بیمارانی که لثه چسبنده خوبی ندارند قبل از درمان ایمپلنت باید جراحی لثه انجام دهند.منبع:
ایمپلنت