ساخت کوره با سیمان نسوز

ساخت کوره با آجرنسوز یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن یک کوره ای بادوام و ماندگار است. برای ساخت کوره با سیمان نسوز باید به نوع کاربری آن توجه کرد. به بیانی دیگر آیا کوره شما از نوع گرمایشی می باشد یا از نوع کوره آهنگری؟

تنها کاربرد آجر نسوز در ساخت کوره نمی باشد؛  از آن برای ساخت انواع نماهای ساختمان، باربیکیو و... نیز بسیار استفاده می شود. در ادامه این مقاله شما بیشتر با آجرهای نسوز آشنا خواهید شد و این آجرها را بیشتر خواهید شناخت.

کاربرد آجر نسوز در انواع کوره ها

آجرهای نسوز همانطور که از نامش مشخص است در برابر حرارت بسیار مقاوم است؛ به همین دلیل این آجرها یکی بهترین گزینه ها برای استفاده در صنایع مختلف و کوره ها می باشد. آجر نسوز با توجه به تنوع رنگی بسیاری که دارد دارای دسته بندی های متفاوتی می باشد که هر کدام از آن ها کاربردهای متفاوتی در صنایع ایجاد می کنند. به طور مثال از آجر نسوز شاموتی برای کوره ها و صنایعی که حرارت بالای 1000 درجه دارند مورد استفاده قرار می گیرند. به صورت کلی اگر بخواهیم گوشه چشمی از کاربردهای آجر نسوز کوره را برای شما بیان کنیم در ادامه همراه ما باشید:

 

استفاده از آجر نسوز برای کوره های آهنگری

ساخت کوره های گازی

ساخت کوره های ذوب آهن

ساخت کوره ذغال

کوره های آجر پزی

صنایع ذوب شیشه

صنایع فلزات

ساخت کوره با آجر نسوز

نحوه ساخت کوره با سیمان نسوز یک امر تخصصی می باشد. برای داشتن یک کوره مناسب باید از افرادی که در این زمینه مهارت دارند کمک بگیرید. شما برای ساخت کوره باید آموزش هایی را یاد بگیرید. آموزش هایی که در ادامه منتشر شده فقط برای بدست آوردن یک دید کلی از روند ساخت کوره های مختلف و آشنایی با آن ها می باشد. بنابراین اگر تجربه ای در این زمینه ندارید بهتر است که مطالب مربوطه را مطالعه فرمایید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد