معرفی دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی


این محصول بیشتر در لاین های تولید و بسته بندی قرار دارد. حتما مارک هایی که دور آب معدنی هستند را مشاهده کرده اید، این بخش شامل نام محصول، برخی اطلاعات و تاریخ است. وجود چنین برچسب هایی اهمیت بسیار زیادی در تبلیغ برند خواهند داشت؛ همچنین نشان دهنده عرضه بهداشتی و ایمن مواد خوراکی است. نکات مهمی مانند آرم بهداشت و دیگر نکات قابل ذکر روی آن چاپ می شوند. اگر قصد خرید دستگاه آب معدنی برای راه اندازی کارخانه آب معدنی را دارید یکی از دستگاه های مهم دستگاه لیبل زن بطری می باشد.


مزایای دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی


·        قیمت کمتر: بسیاری از تولید کنندگان تا قبل از ورود این دستگاه مجبور به استخدام نیروی انسانی بودند که به مراتب هزینه بیشتری را شامل می شد و به دلیل سرعت پایین، تولید کمتر و در نتیجه سود کاهش می یافت. اما امروزه با داشتن این دستگاه تمامی کارها با کمترین هزینه انجام می شود.


·        زیبایی محصول: یکی از مهم ترین نکات در بازار، که پر از برندها و مارک های مختلف است توجه به زیبایی محصولات است. زمانی که لیبل به صورت کاملا استاندارد روی بطری ها قرار بگیرد قطعا توجه بیشتری را به خود جلب می کند.


·        مقاومت بالاتر: مقاومت بالا در برابر حرارت و ماندگاری بیشتر محصول بسیار مهم است و دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی این ویژگی را دارد.


·        صرفه جویی در وقت: با استفاده از این محصول یا محصولات، کار لیبل زنی در کمترین زمان ممکن و با بهترین حالت انجام می شود.


کارایی دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی


مهم ترین کارکرد این دستگاه سرعت بالا و زیبایی محصول نهایی می باشد. بسیاری از مارک ها یا برندها با گرم کردن چسب ها روی محصولات قرار می گیرند. با این حال برای لیبل زدن روی بطری ها بهتر است از این دستگاه استفاده شود تا علاوه بر جلوه بهتر، کار اصولی تر و در زمان کمتری انجام شود. در این صنعت سرعت بسیار مهم است و می تواند نقش مهمی در سود دهی داشته باشد.


انواع دستگاه لیبل زن بطری


·        دستگاه لیبل زن اتوماتیک


دستگاه اتوماتیک انواع لیبل های کاغذی، صدفی، ترنسپرنت یا شفاف را روی بطری ها به صورت اتوماتیک می چسباند. این دستگاه با دقت کامل به صورت اتوماتیک لیبل ها را دور بطری گرد، یک طرف ظروف تخت، دو طرف ظروف تخت، بالای جعبه، گردن بطری می چسباند.



·        دستگاه لیبل زن نیمه اتوماتیک


تنها تفاوتی که در دستگاه لیبل زن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک وجود دارد این است که بطری در دستگاه لیبل چسبان اتومات روی کانوایر قرار می گیرد اما در روش کار با دستگاه نیمه اتومات اینگونه نیست و محل مورد نظر برای جای گیری بطری متفاوت می باشد. در واقع هر تولید کننده با توجه به حجم و زمان تولید محصولاتش از نمونه ی اتومات یا نیمه اتومات بهره می برد.


·        دستگاه لیبل زن دستی


دستگاه لیبل زن بطری دستی به داشتن وزن سبک، قابلیت خوردن باتری مشهور است، همچنین دارای کیبورد است و این توانایی را دارد که بدون نیاز به کامپیوتر یا لپ تاپ اقدام به چاپ برچسب کند. این دستگاه قادر است در هر زمان متن و محتوای برچسب را بنویسد و حتی ویرایش کند. برچسب های این دستگاه قیمت مناسبی دارد که همین نکته توجه زیادی را به آن ها جلب می کند.


·        دستگاه لیبل زن پشت چسب دار

منبع: دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.