بهترین نوع پارچه برای پوشش سایبان کدام است؟


برای انتخاب بهترین پارچه برای پوشش سایبان ماشین باید به بسیاری از نکات توجه داشته باشید، زیرا این نوع پوشش ها نقش بسیار مهمی در طول عمر این سازه ها دارد. هنگام انتخاب بهترین پارچه باید پوششی را انتخاب کنید که مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی داشته باشد. هنگام تولید پارچه های سایبان معمولا از پلی استر، پلی اتیلن، وینیل و... استفاده شده است که هر کدام از آن ها مزایای مخصوص خودشان را دارد که شما باید قبل از خرید این سازه ها به این نکات توجه داشته باشید.
 
سایبان های پارچه ای نمونه ای از سایبان های پرکاربرد برای شما به حساب می آید که در روند طراحی آن از پارچه های مختلفی استفاده شده است که شما بهتر است اطلاعات کاملی در ارتباط با پارچه های بکار رفته در سایبان داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
پارچه سایبان خودرو پلی استر
یکی از پارچه های پر کاربرد در سایبان خودرو پلی استر است، زیرا دفع آب بالایی دارد و برای محیط هایی با شرایط آب و هوایی سخت بیشترین کاربرد را خواهد داشت. ضخامت پارچه های پلی استر باید طوری باشد که از محیط شما در برابر عوامل های محیطی مختلف حفاظت کند، توجه داشته باشید هر چقدر پارچه استفاده شده ضخامت بیشتری داشته باشد در نتیجه مقاومت بیشتری در برابر شرایط جوی دارد.
پارچه های پلی استر با توجه به مزایایی که دارد بهترین انتخاب برای فضاهای باز به حساب می آید؛ زیرا از ورود برف یا باران به داخل محیط جلوگیری خواهد کرد اما توجه داشته باشید که این پارچه ها ضدآب نیستند، در صورتی که باران شدت بالایی داشته باشد امکان ورود آب به داخل سایبان وجود دارد. یکی دیگر از مزایایی که در مورد سایبان های پارچه ای باید بدانید محافظت آن در برابر اشعه های ماورا بنفش است که برای منطقه های جنوبی کشور بسیار مناسب می باشد.
پارچه سایبان پلی‌اتیلن
سایبان خودرو پلی اتیلن یکی از سایبان های پرکاربرد است که به راحتی می توان آن را برای محیط های بیرونی بدون هیچ محدودیتی استفاده کرد. این نوع پارچه ها مقاومت بسیار بالایی در شرایط آب و هوایی متفاوت دارد که طول عمر بالایی داشته و بیشترین کاربرد را برای سازه های بیرونی دارد. پلی اتیلن با توجه به مقاومت بالایی که در برابر آب دارد گزینه بسیار مناسبی در برابر نفوذ آب می باشد و برای مناطقی که شدت بارندگی در آن بالا است بیشترین استفاده را می تواند داشته باشد. از پلی اتیلن می توان برای سقف اتومبیل ها یا دیگر سازه های نیمه دائمی استفاده کرد. این پارچه ها دچار سایش یا پارگی نمی شوند به همین دلیل می تواند گزینه مناسبی برای پوشش سایبان برقی مغازه باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.