پارچه سایبان خودرو از نوع کانتینری


پارچه های کانتینری از جمله پارچه هایی می باشند که مقاومت بسیار بالایی دارند که علاوه بر پوشش سایبان می تواند برای موارد دیگری از جمله سقف ماشین های سنگین نیز استفاده کرد. یکی از مهم ترین مشخصات این نوع پارچه ها می توان به نسوز بودن و ضدآب بودن آن نیز اشاره کرد. قابل ذکر است که این پارچه ها به راحتی پاره نخواهند شد؛ به همین دلیل می تواند انتخاب مناسبی برای محیط هایی باشد که آن را به عنوان چادر مسافرتی یا چادرهای کمپینگ استفاده کنند.

پارچه سایبان برزنتی

برزنت یکی دیگر از پارچه هایی است که مقاومت بالایی در شرایط آب و هوایی متفاوت دارد که همچنین از جمله پارچه های نسوز است که می توان بدون هیچ محدودیتی آن ها را برای سایبان ماشین خود نیز استفاده کرد. برای مناطقی که شدت تابش نور خورشید در آن بالا است استفاده از پارچه های برزنتی می تواند گزینه ی مناسبی باشد، همچنین این نوع پارچه ها ضد آب می باشند. یکی از معایب پارچه های برزنتی می توان به این موضوع اشاره کرد که این پارچه ها ظاهر زیبایی ندارند و برای افرادی که خواستار زیبایی هستند انتخاب مناسبی نمی باشد. یکی از مدل های این پارچه می توان به پارچه برزنت نایلونی نیز اشاره کرد.

پارچه سایبان برقی از نوع نایلونی


پارچه های نایلونی مانند نایلون ضدآب است و برای محیط هایی که بارش باران و برف در آن زیاد است می تواند کاربردی باشد اما بهتر است بدانید که این نوع پارچه ها برای مناطق جنوبی کشور اصلا مناسب نیست زیرا در برابر اشعه خورشید و پرتوهای uv عملکرد مناسبی ندارد.


پارچه سایبان برقی از نوع اولفین

نمونه ای دیگر از پارچه های مناسب که برای سایبان ماشین استفاده می شود می توان به پارچه های اولفین اشاره کرد که مقاومت بسیار بالایی در شرایط آب و هوایی مختلف دارد. یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از پارچه های اولفین می توان به شست و شوی راحت آن ها اشاره کرد، همچنین می توان از مواد سفید کننده و وایتکس برای شست و شو آن کمک گرفت بدون آن که در ظاهر آن تغییری ایجاد شود.

یکی دیگر از نکاتی که بهتر است در ارتباط با این پارچه ها بدانید این است که محصولات تنوع رنگ بالایی دارند و مشتری ها می توانند مطابق با سلیقه خودشان بدون هیچ محدودیتی آن را خریداری نمایند. بهتر است بدانید که افرادی که در مناطق شمالی کشور و سردسیر زندگی می کنند خریداران این نوع سایبان ها هستند؛ زیرا مقاومت بسیار بالایی در برابر باران دارد و در طولانی مدت دچار کپک و پارگی نخواهند شد.

منبع: سایبان پارکینگ اداری 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.